Cenne i godne uwagi lokalizacje w Piwnicznej Zdrój.

Swego czasu wszystkie wakacje spędzałam w Piwnicznej Zdrój. Rozpoczęliśmy tam jeździć z rodzicami przez znajomych, którzy bardzo sobie chwalili wczasy w Piwnicznej Zdrój. Jednak jak to zawsze bywa, po mijaniu lat, ja zaczęłam wybywać sama na wakacje, a moi rodzice postawili na gorące państwa. Jednak pewnego lata postanowiłam uczynić niewielki powrót do starych dziejów i spędzić urlop w Piwnicznej Zdrój. Miałam nawet pomysł, aby udać się na narty do Piwnicznej Zdrój, jednakże nie udało mi się w tym okresie wygospodarować wolnego czasu. Przyszedł więc lipiec i razem z koleżanką wyruszyłam w drogę z okresu mojego wieku młodzieńczego. Wcześniej zarezerwowałyśmy sobie kwatery w Piwnicznej Zdrój, które cały czas najmowałyśmy z rodzicami. Na miejscu okazało się, że owszem, domek w dalszym ciągu jest taki czarowny, jednak w wewnątrz już zupełnie nowoczesny, co nie przeczę, bardzo mi się podobało. Także moja koleżanka była usatysfakcjonowana z wynajętej przez nas kwatery, gdyż bała się chyba, że zawiozę ją do jakieś dziury, w której nie ma dostępu do społeczeństwa. Fajnie więc było widzieć jej zdumienie. Cały pobyt spędziłyśmy bardzo czynnie. Chodziłyśmy po górach, zwiedziłyśmy stadninę koni i wykupiłyśmy parę nauk jazdy na tych wyjątkowych ssakach. Naturalnie nie obeszło się także bez wizyt w tutejszych lokalach. I właśnie w jednym z nich spotkałam swoich dwóch kumpli, których poznałam jako dziecko. Zawsze kiedy przyjeżdżaliśmy na wczasy do Piwnicznej Zdrój właśnie z nimi biegałam po okolicy. Teraz ponownie mogli stać się naszymi przewodnikami. Następnego dnia zabrali nas nad rzekę i zaprosili na spływ pontonami po Popradzie. Muszę stwierdzić, że zamysł był i wyjątkowo przypadł nam do gustu. Podobnie jak towarzystwo tych dwóch chłopaków. Cały czas spędziliśmy razem, a przed wyjazdem uzyskałyśmy zaproszenie na narty do Piwnicznej Zdrój, z którego z pewnością skorzystamy. Co prawda, nie potrafimy za dobrze jeździć ale chłopcy już się zadeklarowali, że również podczas naszego zimowego urlopu w Piwnicznej Zdrój będą nam pomagać.